A diferenza trà PLA è CPLA

PLA hè l'abbreviazione di Polylactic acid o polylactide.
Hè un novu tipu di materiale biodegradable, chì hè derivatu da risorse di amido rinnuvevuli, cum'è u granu, cassava è altri culturi.Hè fermentatu è estratto da i microorganismi per ottene l'acidu latticu, è poi raffinatu, disidratatu, oligomerizatu, pirolizatu è polimerizatu.

I prudutti PLA ponu esse degradati cumplettamente da i microorganismi in a terra in 12 mesi dopu esse scartati, generando CO2 è acqua, è senza contaminazione di l'ambiente.E materie prime PLA sò largamente usate in a produzzione di materiali di imballaggio, stoviglie dispunibuli, cunchiglia di l'apparecchi, fibre, consumabili 3D, etc.

Siccomu u PLA hè derivatu da e risorse vegetali rinnuvevuli, piuttostu cà i plastichi tradiziunali basati in petroliu, pò veramente ottene a cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente, è hè cunsideratu u novu "materiale ecologicu" più promettente.

Formula Molecular di PLA: (C3H4O2)n
Densità di PLA: da 1,21 a 1,43 g/cm³
Puntu di fusione di PLA: 175 à 178 ℃
Solubilità in acqua di PLA: insolubile

Proprietà fisiche di PLA
Densità : 1,20-1,30 kg/L
Puntu di fusione: 155-185 ° C,
Viscosità intrinseca IV: 0,2-8 dL/g
Température de transition vitreuse : 60-65°C,
Coefficient de transfert de chaleur : 0,025 λ(w/m*k)

Proprietà meccaniche di PLA
Forza di trazione: 40-60 MPa
Allungamentu à a rottura: 4% -10%
Modulu d'elasticità: 3000-4000 MPa
Modulu Flexural: 100-150 MPa
Forza d'impattu Izod (unnotched): 150-300 J/m
Forza d'impattu Izod (notched): 20-60 J/m
Durezza Rockwell: 88

image1

Logo SPI di u PLA
A Società di l'Industria Plastica (SPI) stipula chì u codice d'identificazione digitale di l'acidu polilatticu hè "7".U Belgio hà cuminciatu à utilizà l'acidu polilatticu riciclatu cum'è un paese pilotu.U riciclamentu di l'acidu polilatticu ùn hè micca listessu chì l'altri polimeri.I rifiuti plastichi di l'acidu polilatticu seranu racolti in un cuntainer speciale, degradati in monomeri di molecule petite per via di pirolisi, idrolisi è altri metudi, è dopu u monomeru serà cunvertitu da u fabricatore.L'acidu latticu hè sintetizatu in una materia prima di l'acidu polilatticu cù certe proprietà, chì serà utilizatu novu in u mercatu.

image2

Cosa hè CPLA è TPLA?
CPLA hè un PLA Cristalizatu, chì hè creatu per i prudutti di u calore più altu.
Siccomu u PLA hà un puntu di fusione bassu, hè megliu per l'usu à u fretu finu à circa 40ºC o 105ºF.Mentre chì più resistenza à u calore hè necessariu, cum'è in cutelleria, o coperchi per caffè o zuppa, allora usemu un Acid PolyLactic Crystallized cù alcuni additivi biodegradabili.Cusì avemu i prudutti CPLA cù una resistenza à u calore più altu finu à 80ºC o 176ºF.
Hè trattatu appliendu alta pressione è calore à PLA, gessa è altri additivi biodegradabili è bio-basati.Questu pruvucarà u materiale per cristalizà, risultatu in un pruduttu più duru chì hè menu suscettibile à a degradazione di u calore.I coperchi CPLA sò comunmente usati per i tazzi di zuppa è i tazzi di caffè.

TPLA significa PLA aghjuntu di Talc.
U talcu hè un tipu di minerale naturali chì aiuta PLA à mudificà in materiali più duri.Di solitu, i dui materiali sò stati cumminati à un rapportu intornu à 70% PLA è 30% talc.
Tutti i dui CPLA è TPLA sò cumpostibili in e instalazioni di compostu industriale, è in generale, ci vole 3 à 6 mesi per TPLA à compost, mentri 2 à 4 mesi per CPLA.
Tanti PLA è CPLA sò pruduciuti in modu sustenibile è 100% biodegradabili è compostabili.


Tempu di Postu: Feb-12-2022