Biodegradable VS compostable

Cosa significa Biodegradable?
Biodegradable si riferisce à un pruduttu o ughjettu chì si rompe in elementi naturali, diossidu di carbonu è vapore d'acqua da organismi cum'è battìri è fungi, chì sò innocu à l'ambiente.

In generale, i prudutti chì sò derivati ​​​​da piante, animali o minerali naturali sò biodegradabili.

Mentre, tecnicamente, quasi tuttu hè biodegradable, ancu s'ellu ci vole centinaie di millaie d'anni per a maiò parte di e cose per biodegradà.

Classificatu per Fonte di Ingredienti
Sicondu a fonte di materie prime, i plastichi biodegradabili ponu esse divisi in plastichi biodegradabili è plastichi biodegradabili basati in petrolchimichi.

Frà elli, i plastichi biodegradabili basati in u bio pò esse divisu in quattru categorie principali:
1-plastiche direttamente trasfurmate da materiali naturali;
2-polimeri ottenuti da a participazione cumuna di a fermentazione microbiana è a sintesi chimica;
3-polimeri direttamente sintetizzati da i microorganismi;
4-plastichi biodegradabili ottenuti mischjendu sti materiali o mischjendu questi materiali cù altri plastichi biodegradabili sintetizzati chimicamente.

I plastichi biodegradabili basati in petruchimichi si riferiscenu à i plastichi ottenuti da a polimerizazione di monomeri petrochimici per sintesi chimica, cum'è PBAT, succinate di polibutilene (PBS), copolimeru di diossidu di carbonu (PPC), etc.

Classificatu da u prucessu di biodegradazione
I plastichi biodegradabili ponu esse divisi in plastichi completamente biodegradabili è plastichi biodegradabili distruttivi.
I plastichi biodegradabili distruttivi attualmente includenu principarmenti di polietilene PE modificatu (o pienu) di amidu, PP di polipropilene, PVC di clorur di polivinile, PS di polistirene è cusì.

I plastichi cumpletamente biodegradabili sò principalmente fatti di macromolecole naturali (cum'è amido, cellulosa, chitina) o prudutti agriculi è sideline attraversu fermentazione microbica o sintesi di macromolecole biodegradabili, cum'è plastiche termoplastiche di amido, poliesteri alifatici è acidu polilatticu, amido / alcool polivinilico, ecc sò tutti tali plastichi.

I plastichi biodegradabili basati nantu à sustanzi naturali, cum'è l'amidu, includenu principalmente i seguenti prudutti: acidu polilatticu (PLA), poliidrossialcanoato (PHA), plastichi di amido, plastichi bioengineering, plastichi bio-generali (poliolefina è policloruro) Etilene.
L'acidu polilatticu (PLA)
Natureworks di i Stati Uniti hà fattu un travagliu attivu è efficau per migliurà u prucessu di produzzione di l'acidu polilatticu.Hà sviluppatu a fermentazione di glucose da u granu per pruduce l'acidu polilatticu, cù una capacità di produzzione annuale di 14 000 tunnellate.A cumpagnia UNITIKA di u Giappone hà sviluppatu è pruduciutu parechji tippi di prudutti, trà quali tela, vassoi, vasellame, etc. sò largamente utilizati in l'Aichi Expo in Giappone.

L'industrializazione di a Cina hè Zhejiang Hisun Biodegradable Plastic Co., Ltd.

Applicazione di plastica biodegradable
A causa di a so bona degradabilità, i plastichi biodegradabili sò principarmenti usati cum'è materiali di imballaggio morbidi è duri di l'alimentariu, chì hè ancu u più grande campu d'applicazione in questa fase.

I principali mercati di destinazione per i plastichi biodegradabili sò i filmi di imballaggi in plastica, i filmi agriculi, i sacchetti di plastica dispunibuli è a tavola di plastica dispunibile.In cunfrontu cù i materiali di imballaggio di plastica tradiziunali, u costu di novi materiali degradabili hè un pocu più altu.Tuttavia, cù a cuscenza crescente di a prutezzione di l'ambiente, a ghjente hè disposta à aduprà novi materiali degradabili cù un prezzu più altu per prutege l'ambiente.A sensibilizazione aumentata di a prutezzione di l'ambiente hà purtatu enormi opportunità di sviluppu à l'industria di i novi materiali biodegradabili.

Cosa significa compostable?
Cumpostable significa chì un pruduttu si rompe in elementi naturali, ma solu in un ambiente di compostu.Hè una forma biodegradable chì pò cunvertisce i rifiuti organici (cum'è i residui di l'alimentariu è e foglie cadute) in humus, una sustanza marrone scura chì pò furnisce nutrienti preziosi à a terra.
I materiali cumpostibili sò tipicamente fatti da e piante è altri materiali urgànichi, cum'è l'amido di granu, bagasse, o PLA (acidu polilatticu).
In cunfrontu cù i prudutti biodegradabili, i prudutti compostabili anu dui benefizii supplementari: si decomponenu più veloce, parechji si decomponenu in circa 90 ghjorni, è ancu decompone in prudutti ricchi di nutrienti chì creanu un terrenu sanu per a terra.
I prudutti cumposti sò boni per l'ambiente.

compostable cutlery

Biodegradable VS compostable
A diffarenza trà plastica biodegradable è materiale compostable
Prima, i prudutti biodegrable è compostable sò megliu per l'ambiente chì i prudutti plastichi tradiziunali chì ponu piglià centinaie d'anni per disintegrate.

Siconda, tutti i prudutti composti sò tutti biodegradabili, ma micca tuttu u materiale biodegradable hè compostable.
I materiali biodegradabili tornanu à a natura è ponu sparisce cumplettamente, in ogni modu, qualchì volta lascianu residui di metalli.
I prudutti è i materiali compostabili lascianu una materia urganica ricca di nutrienti chjamatu humus, chì crea un ambiente di terra sanu per a crescita di l'arburi è di e piante.
In una parolla, i prudutti compostabili sò biodegradabili, ma cù un benefiziu aghjuntu.

In terzu, a diffarenza trà compostable è biodegradable hè chì i prudutti compostable necessitanu un stabilimentu specificu o facilità industriali in modu di scumpressà, mentre chì i prudutti biodegradabili si rompenu naturalmente.

In generale, u compostu hè un prucessu più veloce, generalmente in 90 ghjorni, ma solu in e cundizioni ghjusti.
Plastics biodegradable riferenu à certi plastichi chì ponu esse decompost in carbon dioxide è acqua in l 'ambienti naturali, o cundizioni composting, o cundizioni di a terra, o sulidi altu.L'ultime ùn esige micca solu u materiale per diventà diossidu di carbonu è acqua, ma ancu u compostu Durante u ciculu, u plasticu pò diventà pezzi chjuchi menu di 2cm in grandezza, è u cuntenutu di metalli pisanti di u compost pruduttu da u compostu deve risponde à i normi. di parechji paesi, è u compostu ùn avarà micca un effettu avversu nantu à a crescita di e piante cumparatu cù u compost tradiziunale.


Tempu di Postu: Feb-12-2022